اروين اروين ، تا این لحظه: 15 سال و 27 روز سن داره

عسل مامان و بابا

مامان شکمو

1391/4/10 14:52
نویسنده : مامان مهرناز
311 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم وقتی توی دل مامان بودی بعد از 4 ماه که یکم حالم بد بودسبز بعدش عجیب همش گشنم بود همش میخواستم بخورمخوشمزه صبحها از گرسنگی از خواب بیدار میشدم و میرفتم سراغ یخچال یه صبحانه مفصل برا خودم درست میکردم تخم مرغ کره مربا پنیر گردو و بادام.بابا امیدت با تعجب نگاهم میکرد و میگفت همه اینارو میخوای بخوری؟تعجب و بعدشم میشست جلوم و با تعجب نگاه میکرد که من با چه اشتهایی میخورم اخه خودش اصلا عادت صبحانه خوردن نداشت.خودم کمکم عادتش دادمخنده خلاصه نزدیکای ظهر که میشد دوباره دلم ضعف میرفت ایندفعه دلم میوه میخواست.از هر میوه ای یه دونه بر میداشتم میشد 5-6 نوع میوه.فکر کنم تو هم به خاطر همین اینقدر علاقه به میوه داری.عزیزم خدا را شکر همیشه هوس چیزای خوب خوب میکردم مثل میوه یا قورمه سبزی و...... وای گفتم قورمه سبزی یاد یه خاطره افتادم یه روز که جمعه بود و عمه رومینا و عمو ورقا هم از کرمان اومده بودن پیشمون.مامانی همه رو ناهار دعوت کرده بود خونشون.قورمه سبزی و فسنجون خوشمزه هم درست کرده بودخوشمزه عصر وقتی میخواستیم برگردیم مامانی بهم گفت میخوای یکم غذا ببری خونه اگه گشنت شد بخوری؟منم چون اون لحظه گشنم نبود گفتم نه نمیخوام.خلاصه از تو چه پنهون وقتی برگشتیم و اخر شب شد مامانت یهو هوس فسنجون مامانی رو کرد و هی به بابا امید میگفت من فسنجون میخوامگریه بیچاره بابا امید ساعت 11-12 شب بود که لباس پوشید و رفت خونه مامانی و بابایی برا مامان فسنجون بگیرهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرینا موفرفری
10 تیر 91 15:26
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه.
آدرس وب نی نی شکلک
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php



حتمادوست عزیز امیدوارم ارینای عزیزم برنده باشه
خاله شيدا
14 تیر 91 0:23
الهييييييييييييييييييييي خوشبحالت ابجي جون هر چي دوست داشتي ماماني بود برات درست كنه من كه هر چي دلم ميخواست هيچي به كسي نميگفتم ماماني هم نداشتم برام بپزه


الهی که من قربونت برم عزیزم.الان دیگه درکت میکنم خودت میدونی چرا.