اروين اروين ، تا این لحظه: 15 سال و 27 روز سن داره

عسل مامان و بابا

اولین تکون خوردنت

1391/4/6 15:32
نویسنده : مامان مهرناز
274 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم وقتی 4 ماهه بودم یه روز باید میرفتم پیش دکترت.وقتی رفتم ازم پرسیدن تکون میخوره؟منم گفتم نه.بعد دکترت گفت تکون میخوره ولی تو نمیفهمی.برام سوال شده بود که چطوری تو تکون میخوری و من نمیفهممسوال از طرفی هم نگران شده بودم که چرا تکون نمیخورینگران ولی تو عزیز دلم همون شب با تکون خوردنت منو از نگرانی در اوردی.خیلی حس خوبی بود اولین حرکتتو که احساس کردمقلب مثل ماهی از یه طرف به طرف دیگه رفتی.تا اخر بارداریم خیلی تکون میخوردیهیپنوتیزم وای که چقدر پاهاتو میکوبیدی به شکم مامان.ماههای اخر هم همش میرفتی یه طرف شکم مامان قلمبه میشدی طوریکه شکمم یه وری میشد.بابا امیدت وقتی اینو میدید خیلی تعجب میکردتعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شيدا
7 تیر 91 11:06
جيگرشو بخورمممممممممممممممم عسل خاله شيطون بوده ديگه


اره خاله شیدا جونم حالا هم خیلی شیطونه